Saturday 7 March 2009

Salam Dari Poland...

Received email dari Azman, rasanya ingat lagi muka dia...hmmm kalo tak silap la...(pls email me yr photo plssss)

Anyway..insyaAllah buat next year sebab almost 25 years kita sumer tinggalkan ITM..Jubli Perak gitew...and insyaAllah jugak bandboy (boy lagi ker??? hakhakhak) will perform...

Definitely we will inform you in advance so you can make your plan ahead...

So anybody yg nak gi Poland.. boleh la ngeteh ngan Ara..hehehehe

--------------------------------------------------------------------------------------------
A'mualaikum Dona,

Apa khabar? Sorry, kerana menulis e-mail ini, saya dapat alamat ini melalui blog Dona. Saya, Azman Roslee Anuar (ara) DPA (Jan. 85'). Itu pun kalau Dona masih ingat. Maklumlah kita low profile.

Seronok dapat mengetahui perkembangan kawan-kawan melalui blog Dona. Setiap kali ada re union atau gathering, saya tak berpeluang ikut serta. Dengar khabar the next one will be in 2010, betul ke? Harap-harap kali ni dapat joint lah.

Untuk pengetahuan Dona, ITM pioneers sering didalam ingatan saya dan saya takkan lupa semua tu. Saya teringin sangat nak jumpa mereka semua. Kalau boleh masa re union nanti. Please do not exclude me from your list, ok.

Saya sekarang ni bertugas di Warsaw, Poland. Manalah tahu kalau Dona tiba-tiba lak ada di sini, call lah saya (48 22 617 4413). Semasa di KL itu hari sempat jumpa beberapa kawan lama, tapi yelah masing-masing pun sebok dengan urusan kerja dan keluarga....

5 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...
wah... jauh nye kau Man. Dah brape lama kau kat Poland. Hopefully dpt jumpa kau n family in the next reunion.

Anonymous said...

Salam Man & Linda...

Jom Lin kita lawat Azman kat sinun..hehe mcm kat Seromban jo bunyi nyer..hihi

Ujung minggu ni insy mila ke JB anak sedara kawin kat Tmn Perling..insy nk jumpa eepen encik n aya sapian n zuhairi junior klu sempat...Mg lepas mkn sate Kjg ngan Syukur, Buck, Anep Malek n bakal wife..

Ko aper citer..sonyap jor??

MILA

Anonymous said...

Ingat Poland tu macam Seremban ke Mantin ker atau Pagoh ke Bukit Serampang. Klu member Pioneer tak faham tapi Mila aje yang faham. Betul tak Mila...hahaha

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM DONNA & OTHERSSS...

TAK ADA ORANG KAT RUMAH KOOOO..........?????????????? SORAMBI DAH BESAWANGGGG.... LAMA BEBENO TAK ADA UPDATE. APO CITO EKAU DAN TOMAN2 LAIN. TIBO2 AJO SONYAP,,,,,,,,...........////////????????

Salwani said...

Azman Rosli Anuar? Saya ingat. Senior DPA kan?