Friday 18 January 2008

Full Set

Ada sesape yg boleh ajar I buat Full Set A/C tak? or kalu tak pun kasi la example2 yg boleh ditiru. Company I nak jimat punyer pasal terpaksa la buat sendiri, susah betul la....tension wehh...

Tolonnnnnn!!!!!

4 comments:

LaN KidA said...

Salam Dona,
Geng diA kan ramai boleh tolong... ok nak tumpang promote sikit ye Dona kat sini....

Salam seme.
Sumbangan ikhlas anda sangat-sangatlah diharapkan untuk membiayai eM2bP. Sehingga petang Sabtu 19 Jan, sumbangan tabung eM2bP hanyalah berjumlah RM500 sahaja dan ianya amat jauh lagi dari sasaran bagi membiayai kerja amal mengecat, mengganti carpet dan bergotong royong memasak kenduri kecil bersama-sama penduduk kampung nanti.

Sumbangan dari rakan-rakan budiMaN diperlukan tidak kira besar atau kecil. Inilah peluang kita sendiri untuk beramal dengan wang kita dan sedekah kita sendiri. Kalau kita mengharapkan sumbangan dari badan-badan korporat untuk membiayai kerja amal yang kita buat, pada saya ianya tidak datang dari wang titik peluh kita sendiri untuk mendapatkan fadilat bersedekah. Sedekahlah seberapa ikhlas dari wang titik peluh anda sendiri untuk kerja amal ini.

Sumbangan bolehlah di buat menerusi tabung eM2bP seperti di bawah :

Bank : Maybank
No Akaun : 114254123223
Nama Akaun : Zainordin Awang Samah
Tel : 019-7567799, 03-22972584 (O)
E-Mail : zainordin@maybank.com.my

Selepas membuat sumbangan silalah sms, call atau e-mail kepada Bendahari eM2bP seperti no phone di atas.

Anonymous said...

Hai..dona apa susah kekasih awal dan akhir kan ader...saperrr??? saper lagi r20 lar..Setkt full set a/c tu kacang jer wat dia..x gitu r20??

To lan kida insyaallah ..akan diusahakan sebelum 26hb ni setkt yg termampu..

Anonymous said...

Ye le Pn. Donna. Cik Abang R2O tu kan ke kerja Bhg Akaun. Tu semua petik jari aje bagi dia. Kalu tak de dia kat opis, alamatnya habis yang lain-lain kene tengking dek bos dia sbb tak tau nak wat.
Bravo R2O....jom makan nasi berayani kat tempat biasa.

Anonymous said...

pandai la lu niazor...jom!!