Tuesday 8 January 2008

Kekasih....Sahabat.....

Dalam masa cuti seminggu yang lepas ni, dalam masa sibuk sibuk menguruskan anak bersekolah tetiba aje I received one phone call dari sumebody yang aku tak sangka boleh brcakap semula selepas bertahun2 tak dengar berita. Wow what a nice surprise..i like..hiks. Sape dia? Tak payah teka2 coz only those around me aje yang kenal and definitely bukan budak ITM, tapi sebab dia la I mintak transfer dari ITM Jalan Othman ke Pahang and sebab dia jugak la I kenal ngan korang sumer. Kalo tak takde la I kenal ngan Wak, Halem, Anip, Tepe, Lanchu, Poji, Apal, Mac, Jepp, Norm, Joanna, Kak Za and ramai lagi la. So to that Someone I sincerely would like to say thank you. Segala benda yg terjadi tu memang ada hikmah nyer.

I bukan nak citer pasal masa silam cuma rasa bila dah tua2 ni dan masing2 dah mempunyai keluarga, tak mustahil perasan sayang seorang kekasih boleh bertukar menjadi sayang seorang sahabat. Tak semestinya jugak bila kita tidak ada jodoh ngan seseorang tu ia akan menjadi musuh kita untuk selama2 nya. Frankly speaking sebelum ini I pun ada perasan berdendam tapi bila difikir2 balik sampai bila I nak berdendam.

Masa di ITM dulu ramai gak couple2 yang tak ada jodoh dan ada jugak yang sampai sekarang ni masih lagi menjadi Sahabat contoh paling ketara Halem n Dayang and a few others yang namanyer dirahsiakan...ahaks.... Kengkadang bila terfikir rasanya ikatan sahabat tu lebih kuat dari ikatan kekasih sebabnya walau apa2 yang terjadi pun akhirnya kita akan mencari Sahabat jugak. For me walaupun ada ramai kawan baru tapi kawan lama memang tak boleh dilupakan dan sentiasa di ingatan..Yeehaaa...

To all...thanks for being my Sahabat..Yo My Fren!!!



5 comments:

Anonymous said...

ehem.. rasa2 macam boleh agakkk jeh..

dona_itmpahang@yahoo.com said...

heheh.....

Anonymous said...

Hehe...kekasih awal dan akhir....

Anonymous said...

aku la tu maykue...kekasih awal n akhir kan dona cyg!

r20

dona_itmpahang@yahoo.com said...

wakaka..iyela 2...aku ke maykue kekasih awal dan akhir ni...