Wednesday, 23 April 2008

Keje, Keje, and Keje.................


STRESSSSSSSS NYERRRRRRRRRRR..................


I NEED A BREAKKKKKKKKK!!!!!!!!

6 comments:

Anonymous said...

Warning! See Please Here

LaN KidA said...

Salam Dona,
Rilek la beb...keja memang tak habis2... buat donno jer... tapi bak kata orang la..berat mata memandang, berat lagi bahu memikulnya...jadi bawok2 bersabor je lah....

Take a breakkkk... pegi karaoke..jerit puas2... tak pun ambik air sembahyang..buat sembahyang sunat... hehehe..2 petua gua bagi..petua dunia dan petua akhirat.

linda said...

donna, i know how u feel...i pun tgh fenin kefala... keje..keje..keje. Cun gak cdgn kida tu, kita guna dua2 petua tu..

Nyaman nye biru air laut tu

linda said...

donna, umur kite dah sweet2 sour 40 ni bila stress keje kena slalu gi check bp

Anonymous said...

hai dona, hai lan kida, hai linda.... tul ke stress dona tu ...cuba yehaa sikit...moh kita karaoke ramai2 kat sana x terasa tua pun hehe


r20

Anonymous said...

jadi ke pegi ttwangsa ni dona?

r20