Thursday 10 April 2008

Small Gathering/Santai

Diam tak diam, the last Reunion that we had was 2 years ago..wow, lama tu. So untuk melepaskan rindu a medium small gathering or gedik santai for discussion on the next Reunion will be held as follows :

Date : 30th April, 2008 (Wednesday)
Venue : TBA (Tupai2/Nelayan Titiwangsa/Club Golf PDRM/Bora Ombak/Kelana Seafood)
Time : 8.00pm onwards

So far yg dah confirm untuk dtg :

Fazuna - DBS fazuna@gmail.com
Jafree - DIA
jafree@maybank.com.my
Latfan (tepe) - DIA latfan@bsn.com.my
Shake - DSS
shikin@feiran.com.my
Rahim - DIA
rahim.sulaiman@midf.com.my
Ramlan - DIA
rhassan@celcom.com.my
Rosmila - DPA
rosmila.baharudin@mtdacpi.com
Suraini - DSS
su@wctland.com.my
shukor - DPA s
hukorz@yahoo.com
taufek - DPA
taufeksunny@yahoo.com
azlinda - DPA
azlindamuhamad@yahoo.com
zafrullah - DPA
zafrullah@maybank.com.my
maizan (yentz) - DSS
yentz_ceo05@yahoo.com.my
megat (mac) - DIB
m.ahmad@bessar.com.my
bakri - DPA
jbakri@epf.gov.my
halem - DPA
eemanhalem@yahoo.com

Wah nampaknyer ramai tul budak DPA ni..x leh jadik...wehh budak DSS jom la join...the more the merrier...

No comments: