Tuesday 2 December 2008

Di Samun...

Dapat berita pagi tadi Waree, Shake's hubby kena samun berhampiran rumah mereka di Selayang. According to Shake, masa tu Waree baru balik dari meeting around 2 am and masa nak kuar dari keter tetiba ada 2 Chinese and 1 Indian datang bawak parang and bergelut sekejap and pada masa Waree cuba nak elak dari kena tetak kat perut langsung kena betisnya. Penyamun yang bodoh dan tak berhati perut tu cuma dapat handphone saja.

At this time Waree tengah mendapat rawatan kecemasan atas kecederaan yang dialaminya dan syukur Alhamdulilah dia selamat dan cuma menghadapi sedikit kecederaan. Walaubagaimanapun Waree sempat mengambil no keter, laporan polis juga telah dibuat dan didapati kereta itu dimiliki oleh seorang Chinese Cheras. Harap2 dapat tangkap ketiga tiga bangang tu..

Jadi for all kalau balik sorang2 tengah2 malam tu especially pompuan berhati2 sebab banyak sangat dah dengar citer pasal samun menyamun ni bukan aje di kawasan perumahan di highway pun sama gak. And for Waree Speedy Recovery....

2 comments:

Ki Dragonshen said...

Donna , apa nombor kete penyamun tu..

Anonymous said...

hmmm...inspector sahab???