Friday 10 August 2007

Sheena....... Once Upon A Time


Semalam aku sempat jumpa ngan member aku kat ITM JO, Lyn (yang ini aku rajin - ahaks) kat Taman Desa, sempat gak pegi rumah dia yang hanya sepotong rokok dari offis dia di Faber Tower and terjumpa gambar2 Sheena dolu2, See.. kan aku dah cakap minah ni memang bergaya dari dulu lagi..Siap ramai secret admirers tau. Lyn ni pun penah ikut Sheena and aku pegi umah Datok aka Baha masa Hari Raya sebab rumah dia dekat aje ngan umah Datok la. For more info http://itmjo84.blogspot.com

Dia org ni memang kamcing masa kat ITM JO - Arniza (wonder where she is now), Sheena and Lyn

Them with their boyfriends?

Pagi tadi pun aku receive call dari Sheena, she's fine cuma boring sebab belum ada member clubbing oppps..most probably she will be coming to KL in Nov (so guys (u know who u are) get ready tau). Wak pun ada call aku this morning on his way to Seremban, and his wife pun next month dah nak bersalin, isyaalah dapat baby girl - 3 boys 3 girls...cantik. Shake pulak nak gi Jakarta next week ikut rombangan Cik Kiah. Milah pun gak sibuk gak these fews days... Aku..hehehehehhe

5 comments:

Anonymous said...

Sheena ni maso den mudo2 dulu memang comel lote..tapi dah tuo-tuo ni apasal den nampak dio tuo sangat..lebih pado umur dio laie..nasib baik den tak tackle dulu... tahan si donna tu..nampak bergetah laie...

dona_itmpahang@yahoo.com said...

ek ek la..bodek aku la tu...tak de maknerynye la...si sheena tu maintain ape...

Anonymous said...

tul tu dona...c sheena n c dona tu still maintain lg cam dulu...lg 1..bkn sepotong rokok tp sebtg rokok la dona...jgn mare!!!

Anonymous said...

Wehhh..cakap jgn sebarang ckp brader..at her age now..kira maintain la tu..jgn banding rupa masa zaman remaja dulu..klu nk kira tu masa baby dulu i pun comel lote..sian beb lu x dpt dia..dia pandai masak & hias rumah tau..macam rumah ku syurga ku...itu pujian ikhlas dari orang pompuan kpd orang pompuan..x kenal maka x cinta beb

Anonymous said...

Saya DSS batch Jun 85 - Dis 87, ITM Trg. Tengok gambar lama ni teringat zaman saya dulu2. Lebih kurang je rupanya style DSS ni. Nanti balik kg, nak selongkar balik gambar2 saya dolu2. Nostalgia. Very sweet memories...

sufee